Sangat Cool

Hi genk, saya update banyak gila dah kat blog ni hari ni. Lowkey very proud of myself sebab main2 coding ecewah HAHAHAH. Penat wei nak upload satu2 gambar kat blogger ni, not easy lagi2 kalau nak buat grid apa semua but I managed to do it onyeah!! This is like, my diary and portfolio dah! Lolol. If anyone really read this post, tahniah sebab anda diberi peluang untuk baca post2 personal saya. Takdelah special sangat, tapi saya takkan share link blogger saya ke mana2 selain daripada akan share personally kepada anda hahaha. 

Btw hari Sabtu ni (8/7/2023) saya, Nana dan Danae akan keluar tengok wayang cerita Elemental!! Onyeahhh, tak sabarnyaaa hahaha. Bila dah meningkat dewasa ni, susah sangat nak keluar hangout sama2. Masing2 ada yang sambung belajar, ada yang kerja, ada yang unemployed *coughs* Danae *coughs*. Satu lagi mesti ada yang ada masalah kewangan, tapi tak apa sebab saya sangat memahami hahaha. Nanti hari kejadian saya update sini (Insyaa-Allah). Okay, chaw lu!

Btw ni assignment aku yang aku siapkan harini. Sepatutnya memang dah siap lama, tapi lecture aku suruh buat pembetulan!! Huhuhuhu. MMU punya benchmark sangat tinggi ya, kawan-kawan. Sebab ni la aku cakap kene at least ada Diploma atau basic 3D skills and drawing. 








Comments

Post a Comment