Pengaruh

 Hi genk, it's me again, an hour after my last post. Saja nak cakap yang aku berjaya ''pengaruh'' Danae untuk buat blogspot juga walaupun dia yang willingly nak buat LOL. Btw, ni blog Danae kalau nak tengok Blog Danae . Ada juga kat Honourable blog ehe. Lepas tu tadi kitorang buat cursor HTML tu lagi. dah la blog yang ajar buat cursor tu since 2009 haha lama siak! Bapak panjang dan pening nak paste HTML tu haha maklumlah aku bukannya ada ilmu coding2, science computer ni. And it worked!! Thanks to Danae yang bapak semangat nak belajar copy paste cursor dengan sparkle tu lol!! Onyeahhhh so cool. Blog aku ni pun pakai template yang sedia ada je. malas ah nak rajin customize macam dulu2. Dah la bukan semua link jadi macam dulu pun. Danaw punya blog pun basic punya je HAHAHAHA. 

Btw, tadi pun aku baca balik blog lama Nana yang masa tahun 2012. Kalau aku kasi link sini pun tak function sebab dia buat limited reader je, dan aku je salah seorang yang boleh baca. Dah la 90% post blog dia dulu ada pasal aku tau!!! HAHAHAHAHA. Lagi2 pasal bila aku nak buka FB lollll. Terhibur gila. Danae pun melayan dengar je aku baca post2 kat blog Nana tu. Ok tu je kot. Sekarang pun dah 4.37 pagi. Dah la satgi nak hantar Shaiba pergi kelas lol. 

Comments