Klee

Hi genk!! Posting harini aku try type dekat phone sebab nak ada emoji hihi 🫒 Okay, hari ni aku nak cerita pasal aku dapat Klee!! Yayay ❤️❤️❤️ aku guaranteed, pity masa tu pun dah 66, so memang after 10 pull tu dapat terus budak kecik ni πŸ₯Ί Aku dah lama nak Klee, sejak first banner dia lagi (which aku first time main genshin time tu). Cuma masa tu tak sempat nak kumpul, dan tak reti macam mana nak pull lagi. Rerun banner dia yang sebelum ni pula, aku masa tu terpaksa pilih character lain sebab Klee tiada keperluan dalam team aku lagi time tu. Tapi memang dah lama sangat nak Klee, so I am so happi happi happi 🐱🐱🐱 Why I have no hesitation to pull her this time because I don't really care/minat with upcoming Fontain characters. Yang aku minat pun archon dengan yang mommy blondie tu, Navia kot nama dia. Hahahaha. Yang lain memang aku tak pandang sangat, sebab tu aku pull Klee!! Hehe. Lepas beli costume Klee tu, aku pull terus dapat dia. πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Sebenarnya pun, sejak aku masuk uni ni, aku dah lama tak main genshin sebab takde masa huhu. But it's actually kinda nice though sebab aku dapat lepaskan addiction aku terhadap genshin for a while. Yang aku beli costume Klee ni first time aku spend duit untuk tahun ni kat genshin. Dulu, genshin ni jadi kira macam... Daily chores aku juga lah hahaha. Krazi. I actually glad yang aku tak obses macam dulu. Sekarang aku main for fun je, tak perlu dah nak kejar2 nak kumpul character sangat, nak kene buat daily commission, event semua tu. Lagipun this time I actually have the time to play, yay! Sebab dah nak sem break yahoo!! Ok la genk, caw lu~ ✌🏻✌🏻✌🏻

Comments